17 Produk Awesome Anda Mungkin Tidak Pernah Dengar




1. MindInsole - Hadiah A Massage Foot

Image result for MindInsole

Bagaimana anda ingin menerima urutan kaki percuma dengan setiap langkah yang anda ambil? Itu dan lebih lagi sekarang adalah mungkin dengan MindInsole! Ini insoles yang hebat direka bukan hanya untuk melegakan keletihan kaki dan menyembuhkan kaki achy, tetapi sebenarnya untuk menyembuhkan tubuh anda dari dalam ke luar.

MindInsole menggabungkan kebijaksanaan kuno dengan teknologi terkini untuk mengurut kawasan kritikal kaki anda yang mempromosikan kesihatan, meningkatkan peredaran darah, melegakan sakit belakang, tahap tekanan yang lebih rendah, dan semulajadi meningkatkan daya tahan. Setiap insole menggunakan 400 acupoints yang direka secara saintifik untuk mengurut kawasan kritikal kaki anda. Selain itu, menggunakan 5 magnet penyejukan yang membantu mengimbangi tahap tenaga tubuh anda untuk membuat anda merasa hebat lagi!

Anda boleh memakai kasut ini dengan kasut apa saja, semasa aktiviti dan semasa senaman. Ketika kita menjadi lebih tua, kaki yang sakit dapat menghalang kita berjalan seperti yang kita perlukan untuk tetap cergas - MindInsole membantu anda menyingkirkan masalah ini dan menikmati bersenam dengan semangat baru. Dengan MindInsole, anda boleh berjalan (atau jalankan!) Cara anda untuk kesihatan!
Itu sebabnya alat ini bernama PhotoStick kini merupakan salah satu produk yang dibeli di seluruh dunia. Tetapi jangan hanya berfikir untuk mendapatkannya untuk diri sendiri, ia menjadikan hadiah yang sempurna untuk sesiapa yang mempunyai sedikit kesangsian untuk komputer (fikir orang ramai boomer orang ramai). Dengan virus komputer baru yang muncul setiap hari dan penggodam mendapat akses ke komputer di seluruh dunia, ini adalah penyelesaian yang sempurna untuk memastikan foto & video anda dilindungi ... Ia adalah produk SAHAJA yang menjadikan penjimatan sehingga 60,000 foto dan video tanpa rasa sakit dan sepenuhnya percuma! Ia adalah pemacu ibu jari kecil yang anda pasangkan ke Mac atau PC anda. Anda hanya membuka program, klik 'GO' dan ia akan mencari semua foto dan video anda secara automatik dan menyandarkannya ke PhotoStick. Begitulah mudahnya.



2. PhotoStick - Simpan & Melindungi Semua Foto Anda!

Image result for PhotoStick

Pernahkah anda mengalami kemalangan komputer anda hanya untuk menyedari bahawa anda telah kehilangan beberapa foto dan video anda? Atau mungkin anda masuk ke dalam sandaran awan anda hanya untuk mengetahui bahawa anda tidak mempunyai foto dan video berharga?


Itu sebabnya alat ini bernama PhotoStick kini merupakan salah satu produk yang dibeli di seluruh dunia. Tetapi jangan hanya berfikir untuk mendapatkannya untuk diri sendiri, ia menjadikan hadiah yang sempurna untuk sesiapa yang mempunyai sedikit kesangsian untuk komputer (fikir orang ramai boomer orang ramai). Dengan virus komputer baru yang muncul setiap hari dan penggodam mendapat akses ke komputer di seluruh dunia, ini adalah penyelesaian yang sempurna untuk memastikan foto & video anda dilindungi ... Ia adalah produk SAHAJA yang menjadikan penjimatan sehingga 60,000 foto dan video tanpa rasa sakit dan sepenuhnya percuma! Ia adalah pemacu ibu jari kecil yang anda pasangkan ke Mac atau PC anda. Anda hanya membuka program, klik 'GO' dan ia akan mencari semua foto dan video anda secara automatik dan menyandarkannya ke PhotoStick. Begitulah mudahnya.


3. SleepCool - Tidur Malam Sempurna

Image result for SleepCool

Pernahkah anda berada dalam keadaan ketika anda tidak boleh tidur dan terus bergulir ke belakang dan hanya kerana ia terlalu panas? Atau terus bergelut sehingga akhirnya anda menghidupkan bantal sekitar dan mengikat wajah anda terhadap barang yang menyegarkan? Sekarang bayangkan bahawa rasa kesejukan ini berlangsung sepanjang malam dan akhirnya anda dapat tidur dengan sempurna. Produk baru ini menjanjikan hanya itu - tidur yang lebih nyenyak, yang, menurut penemuan saintifik, meningkatkan persepsi, mood dan prestasi anda. Walaupun anda fikir anda tidak memerlukan produk ini, cuba selama seminggu dan lihat sendiri betapa lebih baik anda akan berada.

4. Velox Adapter - Penyelaras Perjalanan Wifi Global

Image result for Velox Adapter

Pernahkah anda terperangkap di sebuah hotel yang tidak mempunyai wifi, atau mempunyai isyarat yang sangat lemah? Pernahkah anda berada dalam keadaan di mana anda tidak boleh mendapatkan sambungan yang kuat pada telefon anda, ipad atau laptop anda? Banyak hotel memberikan anda hanya dengan kabel ethernet, yang tidak berguna untuk telefon atau tablet anda. Dan jika anda menggunakan komputer riba, anda terjebak di meja tidak dapat bergerak kerana kabel ethernet pendek. Sekarang anda boleh mempunyai wifi super-kuat, ultra-peribadi di mana-mana hotel yang mempunyai ethernet!
Malah jika anda mendaftar masuk ke hotel yang tidak mempunyai wifi sama sekali, anda boleh dengan mudah menyambung dan menggunakan wifi di mana sahaja di dalam bilik anda dengan router kecil kecil yang berkuasa ini! Hanya pasang kabel ethernet hotel ke penghala mini dan anda akan serta-merta mendapatkan wifi yang kuat dan berkuasa untuk semua peranti anda. Dan, sebagai bonus tambahan, anda boleh mempunyai privasi lengkap, kerana anda boleh memasukkan kata laluan anda sendiri. Sekarang snoop dan virus tidak boleh menggunakan kata laluan hotel yang tidak selamat untuk log masuk ke wifi anda! Ini adalah alat yang hebat dan sesiapa sahaja yang memerlukan perjalanan. Dan tidak hanya di hotel - di mana sahaja terdapat kabel ethernet. Rumah, pejabat, kedai-kedai ... Minirouter wifi ini adalah lifesaver!


5. iTrack - Hindari Kerugian & Pastikan Kereta Anda Selamat

Image result for iTrack

Adakah anda sentiasa bimbang tentang kereta anda yang anda letak di sekitar sudut? Adakah anda percaya bahawa kunci roda kipas anda dibuat pada tahun 1996 boleh menghalang pencuri kereta pada tahun 2019? Penjejak Kereta GPS iTrack dipasangkan ke port diagnostik kereta anda dan dalam beberapa saat memberikan anda kemas kini masa nyata bersama-sama dengan data penjejakan. Dengan peranti mudah ini, anda boleh bertindak balas dalam beberapa minit untuk mendapatkan kenderaan yang dicuri dan simpan

diri sendiri beribu-ribu ringgit. Lindungi diri anda, keluarga dan rakan anda dengan alat yang mengubah cara orang berfikir tentang keselamatan kereta.


6. SuperBoost WiFi - Sambungan yang Lebih Baik Untuk Rumah Anda

Image result for SuperBoost WiFi


Adakah anda benci mempunyai internet lambat dan kehilangan sambungan di beberapa bahagian rumah anda? Tidak ada yang lebih buruk daripada mempunyai video anda sentiasa penampan dan menunggu selama-lamanya untuk tapak web anda untuk memuatkan. Memanggil pembekal internet anda tidak pernah membantu dan mereka sentiasa mahu anda membayar lebih untuk menaik taraf perkhidmatan anda yang sudah mahal ... dan bahkan kemudian perkara tidak menjadi lebih baik! Dengan SuperBoost WiFi anda boleh memastikan seluruh rumah anda dilindungi tidak kira sejauh mana anda berada dari modem! Bukan sahaja SuperBoost meningkatkan kekuatan isyarat WiFi anda di seluruh rumah anda, tetapi ia juga akan meningkatkan kelajuan internet anda! Tidak sekali lagi anda akan mengalami apa-apa gangguan video atau kehilangan isyarat internet anda. Ini benar-benar satu alat yang perlu dimiliki semua orang di rumah mereka.

7. KeySmart - Masa Depan Rantai Kunci

Image result for KeySmart

Adakah anda mempunyai salah satu daripada rantai kunci yang besar, bising, berantakan dan menyakitkan? Jika ya, maka anda pasti ingin melihat ke dalam KeySmart, yang membolehkan anda memegang semua kunci anda, termasuk fob utama kereta anda dan banyak lagi dalam satu peranti yang elegan! Ia adalah cara SMART untuk menyimpan kunci anda untuk akses mudah.

Ada sebab mengapa alat ini dijual lebih dari 2 juta unit. Ia membolehkan anda melampirkan semua kekunci anda dalam masa kurang dari 60 saat, tanpa mengira saiz dan bentuknya. Dengan itu, anda boleh dengan mudah mencari kunci yang anda perlukan, tanpa mereka membuat apa-apa bunyi jingly yang tidak masuk akal. Dan yang terbaik, ia lebih kecil daripada sekeping gusi, seberat hanya 0.3oz. Anda dengan mudah boleh membawanya ke mana sahaja anda pergi - di seluar jeans anda, di dompet anda - di mana sahaja!


Dan apa yang terbaik tentang keychain ini ialah ia tidak hanya memegang kunci anda. Anda boleh menyesuaikannya untuk memegang semua aksesori lain yang anda perlukan untuk menjadikan hidup anda lebih mudah, termasuk pemacu ibu jari USB 16 GB, pembuka botol, cahaya nano, klip saku dan juga pautan putus cepat.


8. BackHero - Peningkatan Besar Dengan Sakit Belakang Anda

Image result for BackHero

BackHero adalah selesa dan sangat mudah untuk menggunakan pembetulan postur. Ia mempunyai magnet terbina dalam, ia dilengkapi dengan tali laras, sesuai kebanyakan bentuk badan dan ia diperbuat daripada kapas elastik dan bernafas dan neoprena, jadi ia mudah digunakan walaupun pada hari yang sangat panas.

BackHero adalah produk yang mana sesiapa sahaja boleh mendapat manfaat. Ia sesuai untuk semua jantina dan ia cukup fleksibel untuk menyesuaikan bentuk dan saiz tubuh yang paling unik. Inilah yang membuat BackHero begitu maju - tidak seperti orang lain, ini adalah produk yang sesuai dengan semua orang.


9. CoolAir - Unit Penghawa dingin Modern

Image result for CoolAir

Dengan musim panas yang semakin panas dan panas, tidak hairan mengapa peranti CoolAir baru ini mendapat banyak perhatian. Ia adalah versi yang jauh lebih kecil daripada unit penghawa dingin standard tetapi tanpa semua mimpi buruk pemasangan yang datang dengannya! Anda hanya mengisi tangki dalaman dengan air, pasangkannya ke port USB seperti bank kuasa atau soket dinding, dan biarkan ia berfungsi sihirnya. Setelah ia selesai, ia dapat menyejukkan mana-mana kawasan rumah anda dalam beberapa minit. Sudahlah adalah hari-hari untuk membayar sejumlah besar wang untuk unit besar dan rumit yang memerlukan litar luaran dan banyak kerja memasangnya.


10. Mosquitron - Penangkap nyamuk 100% Bukan Toksik Dan Pembunuh!

Image result for Mosquitron

Tidak hairanlah alat anti nyamuk ini adalah penjual virus. Dengan penyakit yang lebih dan lebih menyakitkan dan berpotensi membawa maut dan virus yang disebarkan oleh nyamuk setiap tahun, sudah tiba masanya anda melindungi diri anda dari pembunuh terbang!

Mosquitron menggunakan lampu UV yang tidak ceria untuk menarik perosak hampir cukup. Kemudian vakum yang kuat menghisap mereka ke dalam penjara di mana mereka dikeringkan hingga mati.

11. ClearView: Penyelesaian # 1 untuk Memandu Masa Malam

Image result for ClearView

Adakah anda tahu bahawa sebahagian besar kemalangan kereta berlaku pada waktu malam dan tepat sebelum subuh? Banyak yang berkaitan dengan silau dan masalah dengan penglihatan yang banyak orang mengalami dalam kegelapan. Mungkin itulah alasan mengapa gelas memandu ini dijual dengan trak. ClearView berjanji untuk mengurangkan silau memandu malam serta ketegangan mata, dan ia secara dramatik akan meningkatkan visi anda pada waktu malam semasa salji atau dalam keadaan hujan. Ia membolehkan anda melihat warna yang dipertingkatkan, ia tahan lama, ringan dan dilengkapi dengan kanta terpolarisasi.

Tidak seperti klip-klip ia melindungi mata anda dari semua pihak, dan anda hanya boleh meluncurkannya melalui kanta preskripsi anda yang sedia ada. Sama ada memandu, membaca atau bermain golf, kacamata serba boleh ini dapat melihat pengalaman baru.


12. Xtra-PC - Buat Komputer Lama Anda Seperti Baru Lagi!

Image result for Xtra-PC

Jika anda bosan menunggu pada Windows PC atau Mac yang perlahan, maka anda perlu mencuba USB Xtra-PC USB yang mengagumkan ini. Alat tambahan yang sejuk ini mengandungi sistem operasi BLAZING FAST yang dibina di Linux yang boleh memintas sistem operasi lama dan perlahan anda apabila dimasukkan ke dalam port USB komputer anda. Apa yang anda perlu lakukan ialah mulakan semula PC anda, boot ke USB, dan anda semua ditetapkan - tiada kemahiran teknikal yang diperlukan!

Sistem operasi baru mengekalkan struktur biasa yang lama anda dan memberi anda akses kepada semua fail yang anda miliki sebelumnya. Belum lagi bahawa ia datang dengan program kegemaran anda yang membolehkan anda melayari web, mengirim & menerima e-mel, mendengar muzik, menonton video kegemaran anda dan banyak lagi!

Dengan Xtra-PC anda boleh melakukan semua yang anda lakukan sebelum ini, hanya sekarang anda akan melakukannya pada komputer super pantas! Tidak hairanlah beratus ribu telah mula menggunakan Xtra-PC pada tahun 2018 untuk meningkatkan mereka
produktiviti. Dengan Xtra-PC, anda berasa seperti anda mempunyai PC yang sama sekali baru di sebahagian kecil daripada kos! Belum lagi bahawa Xtra-PC berfungsi walaupun dengan cakera keras yang rosak atau hilang, dan memberikan anda peluang untuk memulihkan fail yang anda fikir anda telah kehilangan selama-lamanya selepas kemalangan. Ia seperti mempunyai pasukan pemulihan data anda sendiri di dalam poket anda.


13. Teknologi Peeps Karbon - Pembersih Kaca Revolusi

Image result for Teknologi Peeps Karbon - Pembersih Kaca Revolusi

Ini adalah produk yang agak baru yang mengambil wap dengan pantas dan cepat menjadi virus di kalangan orang yang mempunyai kacamata sendiri. Pembersih kaca mata Peeps direka khusus untuk membersihkan kacamata biasa, cermin mata hitam, kacamata membaca dan banyak lagi. Peeps menggunakan sebatian pembersih karbon yang unik yang tidak dapat dilihat untuk membersihkan cermin mata anda daripada cecair cap jari berminyak ke debu dan minyak muka. Pembersih kaca mata Peeps adalah teknologi pembersihan kanta paling selamat dan paling teruji di dunia.

Malah, teknologi ini secara harfiahnya keluar dari dunia ini - sebagai satu-satunya pembersih eyewear di Stesen Angkasa yang digunakan untuk pembersihan kanta oleh NASA. Ia padat, mudah digunakan dan tidak pernah tamat tempoh! Teknologi mereka akan membersihkan kanta anda lebih daripada 500 kali!

Ia adalah pembersih eyewear saiz yang sempurna untuk dibawa ke mana sahaja anda pergi - ia mengukur kira-kira 4x1x1 inci dan boleh didapati dalam 7 warna yang berbeza. Mereka kini perkapalan di seluruh dunia!


14. DroneX Pro - Selfie Drone Untuk Fraksi Kos

Image result for DroneX Pro - Selfie Drone Untuk Fraksi Kos

Sentiasa berminat dengan drone tetapi tidak tahu di mana untuk bermula? Ini adalah permulaan kemasukan yang sempurna kepada dunia drone itu. Tidak seperti orang-orang besar (dan mahal) yang memerlukan ransel hanya untuk memegangnya, ini adalah saiz yang sama seperti telefon pintar anda - di sebahagian kecil daripada kos! Cas bateri, pasang apl dan kurang dari 10 saat, anda akan bersedia untuk pergi. Kawal penerbangan drone pada kemudahan telefon pintar anda. Tunjukkan ini kepada kawan anda semasa anda menangkap foto dan video yang menakjubkan dari sudut yang tidak mungkin! Menjadi ahli drone tanpa melakukan tag harga besar peranti lain hari ini!


15. XY Find It - Track Anything

Image result for XY Find It - Track Anything

Apabila anda kehilangan item, dengan peranti penjejakan saiz syiling yang dilampirkan padanya, anda mempunyai peluang 20,000 kali lebih besar untuk mendapatkannya kembali. Aplikasi yang disertakan merangkumi rangkaian 20,000 pengguna XY Cari untuk mencari beg, basikal atau bahkan haiwan yang hilang. Anda juga boleh menjejaki dompet anda yang hilang (atau mana-mana milik lain) sendiri. Aplikasi XY Find It memaparkan sejauh mana anda dari kunci atau dompet anda yang telah jatuh, dan ia akan membunyikan penggera untuk membantu anda menentukan lokasi yang tepat. Jika anda menyedari bahawa anda meninggalkan beg anda di lokasi lain, semua pengguna XY Find It yang lain dalam rangkaian diberitahu dan apabila salah seorang daripada mereka melupuskan artikel yang hilang, anda akan mendapat kemas kini yang dihantar terus ke telefon anda. Bagaimana jika anda tidak dapat mencari telefon anda? Gunakan XY Find It untuk menelefonnya, walaupun ia berada dalam mod senyap, dan anda akan menemui telefon anda serta-merta. XY Find It membantu anda untuk menjaga barang-barang yang paling berharga anda selamat sepanjang masa!


16. HealthWatch - Generasi Seterusnya SmartWatches

Image result for HealthWatch - Generasi Seterusnya SmartWatches

Direka untuk menjadi tidak dapat dihalang, HealthWatch tidak mengambil sebarang jawapan. Keputusan itu adalah: Semua jam tangan pintar tidak perlu menjadi alat rapuh atau mempunyai hayat bateri yang pendek. HealthWatch membayangkan bagaimana "smartwatch" kelihatan dan terasa dan percaya kepada saya, ini jauh lebih awal dari pertandingan! Bergaya, mudah, dan mudah dimiliki, HealthWatch mempunyai hayat bateri selama 33 bulan dengan keupayaan yang sama seperti mana-mana smartwatch lain. Bersedia untuk apa sahaja, bila-bila masa.


17. HushSocks - Sakit Menurunkan Sakit

Image result for HushSocks - Pain Relieving Socks

HushSocks Soothers adalah stoking mampatan maju teknologi yang memberikan bantuan segera dan menenangkan untuk sakit, bengkak kaki. HushSocks dipakai oleh atlet profesional sebelum dan selepas permainan, jadi mereka mesti melakukan sesuatu yang betul.

HushSocks direka dengan fabrik pemampatan yang sangat selesa. Mereka dicipta oleh Podiatrist terkemuka yang mempunyai keselesaan dan rasa sakit dalam minda, tanpa sebarang pengurangan prestasi. HushSocks mencipta kestabilan dan mampatan struktur yang menjadikan semuanya lebih selesa - berjalan, mendaki, berjalan kaki, atau hanya bersantai.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Air terjun gunung ledang

Tempat yang menarik untuk dikunjungi, sesuai untuk keluarga dan teman-teman juga. Tempat ini dibuka setiap hari dan kemasukannya hanya Rm1.5...