KEDUDUKAN KAKI SEMASA DUDUK MENCERMINKAN KEPERIBADIAN SESEORANG





Kedudukan A

Orang ini berfikir bahawa mengabaikan masalah mereka akan membuat masalah hilang. Walau bagaimanapun, ini bukan cara untuk pergi. Malangnya, orang-orang ini lebih suka memindahkan masalah mereka kepada orang lain, jadi mereka tidak perlu membebankan diri dan membuang masa berharga mereka.
Komunikasi dengan orang-orang ini tiada masalah; mereka menarik, kreatif, menarik, dan sedikit kebudak-budakan. Pada masa-masa, mereka tidak berfikir sebelum mereka bercakap dan menyedari apa yang mereka katakan selepas ia terlambat.

Kedudukan B


Individu ini adalah pemimpi dengan imaginasi yang jelas. Mereka penuh dengan ide yang baik dan baru yang sering dihargai di tempat kerja. Orang seperti ini tidak suka rutin dan mereka suka melancong dan membuat kawan baru.

Mereka tidak mempunyai masalah bermula dari bawah jika mereka tidak berpuas hati dengan sesuatu. Lebih-lebih lagi, mereka tidak membuang masa mereka pada hubungan yang tidak membuat mereka bahagia atau pekerjaan yang menghisap tenaga positif mereka.


Kedudukan C


Bagi orang-orang ini, keselesaan datang terlebih dahulu. Apabila mereka ingin membeli sesuatu, mereka biasanya memikirkannya selama beberapa hari dan hari dan berpegang pada pilihan yang betul kerana mereka mahu semuanya menjadi sempurna dan berjalan lancar. Ketika datang memilih pakaian, kasut, parfum, atau perabot, mereka sangat pemilih.

Mereka tidak teratur secara kronik, tetapi mereka tahu cara berfungsi dalam persekitaran yang tidak kemas. Mereka mempunyai tumpuan masalah dan mereka mempunyai minda yang mengembara. Ini mungkin kelihatan sombong kepada orang lain kerana tidak ada yang suka pihak lain yang tidak memperhatikan apa yang anda katakana


Kedudukan D


Orang yang memilih posisi duduk ini tidak suka terlambat dan tidak suka dikeritik oleh orng lain. Ini adalah individu yang cerdas dan lemah yang ketenangan adalah sangat penting. Mereka tidak suka bertengkar dengan orang dan mereka berasa tidak selesa untuk menyatakan terlalu banyak emosi secara terbuka. Bagi mereka, ciuman adalah sesuatu yang intim dan mereka merasa tidak senang untuk mencium atau dicium di hadapan orang lain.

Orang yang duduk dalam posisi ini dan melangkah ke seluruh kaki terbuka dan tidak mempunyai masalah untuk menyatakan perasaan mereka. kadang kala, mereka boleh sedikit kasar. Mereka yang tidak bergantung pada diri sendiri dan menghadapi masalah yang dihadapi orang.

Kepada mereka, bersosial sama dengan medan perang dan mereka perlu berhati-hati terhadap musuh mereka yang boleh membuat hidup mereka sukar. Rumah mereka adalah tempat kudus mereka di mana mereka boleh berehat sepenuhnya. Mereka mempunyai masa yang sukar menerima kritikan kerana mereka menganggapnya sebagai serangan peribadi dan mereka akan segera mempertahankan diri.


Kedudukan E



Orang-orang ini tidak pernah terburu-buru dan mereka percaya bahawa segala-galanya akan datang pada masa yang tepat. Mereka degil dan berterusan dan tidak pernah berputus asa sehingga mereka mencapai matlamat mereka. Kepada mereka, penampilan luar mereka adalah penting dan mereka bersedia untuk melabur banyak usaha untuk kelihatan sebaik mungkin.

Walau bagaimanapun, ini boleh menjadi tanda ketidakamanan dan kekurangan keyakinan diri. Mereka juga mempunyai masa yang sukar menerima kritikan.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Air terjun gunung ledang

Tempat yang menarik untuk dikunjungi, sesuai untuk keluarga dan teman-teman juga. Tempat ini dibuka setiap hari dan kemasukannya hanya Rm1.5...